Weboldalunk és szolgáltatásaink igénybe vételével Ön elfogadja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Értem
Termékek Menü
0

Szállítási információk

ADLER, MALFINI, PICCOLIO és RIMECK márkájú termékeinknél a szállítási idő átlagosan 2-3 munkanap. ELEVATE és SLAZENGER termékeink jellemzően külső raktárról érkeznek, így ezeknél a szállítási idő 5-10 munkanapot is jelenthet. Kérjük, az egyedi szállítási időkről tájékozódjon a termékoldalakon és vegye figyelembe a megrendelés leadásakor!

 HÁZHOZSZÁLLÍTÁS - GLS FUTÁRSZOLGÁLAT

Cégünk szerződött partnere a GLS futárszolgálat.

A GLS Hungary Magyarország egyik legnagyobb csomaglogisztikai szolgáltatója, mely a minőségre helyezi a fő hangsúlyt. A modern informatikai megoldásoknak köszönhetően a GLS-sel való együttműködés egyszerű, biztonságos és kényelmes.

Szállítási költség (Magyarország területén belül):

Bruttó 20.000 Ft vásárlási érték alatt
súly (kg) Ár (nettó) 
0 - 5 kg 2000 Ft
5 - 10 kg 4000 Ft
 
Bruttó 20.000 Ft vásárlási érték felett
súly (kg) Ár (nettó) 
0 - 5 kg 1000 Ft
5 - 10 kg 1500 Ft
10 - 20 kg 2000 Ft
20 - 40 kg 4000 Ft

A bruttó 50.000 Ft-ot meghaladó rendelések esetén a szállítási költségeket átvállaljuk.

Utánvét díja: + 590 Ft

Szállítási idő: 2 - 10 munkanap

Csomagkézbesítés a felvételt követő munkanapon 8 - 17 óra között, Magyarország területén. A GLS Futárszolgálat szolgáltatása a FlexDelivery Service, mely rugalmas kézbesítési megoldást kínál, három kézbesítési kísérletettel. Depóvárosokban már az első kézbesítési kísérlet is kérhető igény szerint munkaidő után 17 - 20 óra között. A csomag feladásakor e-mailben értesítik a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.

A GLS ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 7.00 és 20.00 között érhető el.

Telefonszám: +36 1 802 0265*
* Nem emeltdíjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.


GLS CSOMAGPONT

200 településen több mint 500 GLS CsomagPont várja Önt!

Fontos csomagotvár? Kérje a kiszállítást a legközelebbi GLS CsomagPontba! Rugalmas átvételi

lehetőség, országos lefedettség. A térképes kereső segítségével megnézheti, hol van a legközelebbi GLS CsomagPont.

Feladott küldeményét nyomon követheti a csomagkövetés oldalunkon.

Csomagpontra szállítás díja: 890 Ft

Utánvét díja: + 590 Ft

A kiválasztott GLS CsomagPonton a vásárlók 24 órán belül átvehetik a megrendelt árut. A címzett SMS-ben kap tájékoztatást, ha az árut kiszállították a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére 5 munkanap áll rendelkezésre érvényes személyi okmány bemutatásával. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A harmadik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.